Ξ. Φιλιππίδου 12, 69132 Κομοτηνή

Γ’ Γυμνασίου – Ενότητα 4

Στην 4η ενότητα  θα ασχοληθούμε με την παραγοντοποίηση αλγεβρικών παραστάσεων.  Στόχος είναι να κατανοήσουμε την έννοια της παραγοντοποίησης ώστε ο  μαθητής να μπορεί στο τέλος της ενότητας να χρησιμοποιεί με ευχέρεια την παραγοντοποίηση.

 

29.90

Περιγραφή

Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Στην 4η ενότητα  θα ασχοληθούμε με την παραγοντοποίηση αλγεβρικών παραστάσεων.  Στόχος είναι να κατανοήσουμε την έννοια της παραγοντοποίησης ώστε ο  μαθητής να μπορεί στο τέλος της ενότητας να χρησιμοποιεί με ευχέρεια την παραγοντοποίηση

Θα αναφερθούμε στον κοινό παράγοντα την ομαδοποίηση τη διαφορά τετραγώνων  στο ανάπτυγμα τετραγώνου και στην παραγοντοποίηση τριωνύμου

Η ενότητα αυτή έχει μία ιδιαιτερότητα διότι ο μαθητής δεν είναι εξοικειωμένος με τις μέχρι τώρα γνώσεις σε ασκήσεις παραγοντοποίησης. Όμως ο μαθητής στο τέλος της ενότητας λόγω του τρόπου παρουσιασης των ασκήσεων θα έχει όλες τις πληροφορίες και τις γνώσεις που χρειάζεται.