Περιγραφή
Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Στην 4η ενότητα θα ασχοληθούμε με την παραγοντοποίηση αλγεβρικών παραστάσεων. Στόχος είναι να κατανοήσουμε την έννοια της παραγοντοποίησης ώστε ο μαθητής να μπορεί στο τέλος της ενότητας να χρησιμοποιεί με ευχέρεια την παραγοντοποίηση
Θα αναφερθούμε στον κοινό παράγοντα την ομαδοποίηση τη διαφορά τετραγώνων στο ανάπτυγμα τετραγώνου και στην παραγοντοποίηση τριωνύμου
Η ενότητα αυτή έχει μία ιδιαιτερότητα διότι ο μαθητής δεν είναι εξοικειωμένος με τις μέχρι τώρα γνώσεις σε ασκήσεις παραγοντοποίησης. Όμως ο μαθητής στο τέλος της ενότητας λόγω του τρόπου παρουσιασης των ασκήσεων θα έχει όλες τις πληροφορίες και τις γνώσεις που χρειάζεται.